4 Tridentes

Lijiang
China

Su tranquilidad está garantizada desde el momento de la reserva hasta su regreso

Lijiang

China

Gateway to the allure of Lijiang

Nestled in the heart of Yunnan with views of the spectacular Jade Dragon Snow Mountain, Club Med Lijiang welcomes you in a beautifully preserved site. Escape the daily hassle and switch to life in the slow lane, connecting with the wonders of Lijiang. Explore the richness of the authentic local culture and heritage, visiting the ancient towns nearby. Be amazed by the fascinating culture of the Naxi, and enjoy fine cuisine. Reconnect with nature by going family nature walk or hiking in the mountains* as part of our excursions programme. Experience all-year-round water fun at the indoor water park covering 1500 sqm. Club Med Lijiang is the perfect playground where you can immerse yourself in the local nature and culture.
*At extra cost

Qué actividades te sorprenderán en Lijiang

• Lijiang
  • Yunnan Province China

Punto de llegada más cercano :

Lijiang railway station

40 minutes

Lijiang Sanyi International Airport

55 minutes

Visualiza nuestros precios y personaliza tu búsqueda

1.Elija su transporte

Las ventajas de comprar unas vacaciones con vuelo incluido
Nos ocupamos de todo, desde tu salida hasta tu regreso.
Puedes elegir la compañía aérea de su gusto. El traslado de ida y vuelta del aeropuerto al Resort está INCLUIDO.A su llegada al aeropuerto, nuestros Resort GOs se ocuparán de ti.En caso de imprevistos, nos encargamos de todo.
*menciones legales

2.Elige las fechas de salida y llegada